Monday, May 5, 2014

| Styled by Moi | Floral Romper










Outfit/Tenue Information:
Romper ( Sold Out) Like this
Shoes: Forever21 (Similar Here)









Hello everyone, It's another beautiful day that God has giving us. I 'm grateful to come to you today with this outfit. I was going for comfortable because It's the summer and we all want show off our body. I bought this romper a couple of month back from forever21. I really love the way it shape my body and hug me in the right places. I hope you enjoy this look!!

Bonjour à tous, C'est une autre belle journée que Dieu nous a donner aujourd' hui. Je suis reconnaissant de venir aujourd' hui avec cette tenue. J'allais pour le look aise parce que c'est l'été et nous avons tous envie de montrer notre corps. J'ai acheté ce romper quelques mois en arrière a Forever21. J'aime vraiment la façon dont il forme mon corps et embrasse mes courbe dans les bons endroits. J'espère que vous apprécierez cette tenue!


 Xoxo,
 photo 5_zpsb3c395a9.jpg

No comments:

Post a Comment