Saturday, June 28, 2014

|OOTD| Casual Barbecue Outfit








 Hey guys!! I missed you guys so much. My computer was not working last week that is why I wasn't able to post something new on the blog. I'm in New york right now, I came here to spend the summer with my family and change the scenery a little bite. Enough about me and let's get back to the outfit. I wore this outfit to my cousin graduation barbecue. I did not want to be dressy so I decided to be colorful and comfortable. All the pieces from this outfit came from a store here in NYC called Rainbow, I don't know if this store own a online store but I will make sure to put some pieces similar to this. I hope you have a wonderful rest of the week Kiss. 

 Coucou les filles! Vous m'avez manquer! Mon ordinateur ne fonctionnait pas la semaine derniere, ces pour cette raison que je n'ai rien poster de nouveau sur ma page. Je suis à New York actuellent, je suis venu ici pour passer l'été avec ma famille et changer d'air. Assez parlé de moi et revenons à la tenue du jour. J'ai porter cette tenue pendant la fete de graduation de ma cousine. Je ne voulait pas etre dressy donc ja'ai choisi une tenue relaxe. Toutes les pièces de cette tenue sont venus d'un magasin ici à New York appelé Rainbow, je ne sais pas si ce magasin possède un magasin en ligne, mais je vais faire en sorte de mettre des pièces similaires à cela. Bonne semaine!!

  

Outfit/Tenue Information

Pants (I like this)
Sandal ( I like this)
Sunglasses
XOXO,

 photo 5_zpsb3c395a9.jpg

No comments:

Post a Comment