Tuesday, June 3, 2014

|New Outfit| Dressy Jumpsuit











Outfit/tenue Information

Jumpsuit: Gift but I like (This)
Cardigan: Belk
Shoes: Ross dress for less



Hey guys, Hope all of you are doing well. I'm so sorry about not being regular with my post. It's not my fault this time I lost my photographer/Best-friend "sad face" she went home for the summer so I have nobody to take my picture professionally like she does. Don't worry I will figure something out. Today outfit is a black jumpsuit that I received as a gift from my aunt. I just pair it up with a with a white cardigan and some orange shoes just to put some color. I hope you like it and see you on my next post!!

 Salut les filles, J'espère que vous allez bien. Je suis désolé de ne pas être réguliere avec mes poste. Ce n'est pas de ma faute cette fois ci, j'ai perdu ma photographe / Meilleur ami "visage triste" elle est rentrer chez elle pour l'été, donc je n'ai personne pour me prendre en photo comme elle le fait. Ne vous inquiétez pas, je vais trouver quelque chose. La tenue aujourd' hui est une jumpsuit noir que j'ai reçu comme un cadeau de ma tante. J'ai juste mis un cardigan blanc et des chaussures orange juste pour mettre un peu de couleur. J'espère que vous aimez la tenue bisou!!

 Xoxo,
 photo 5_zpsb3c395a9.jpg

No comments:

Post a Comment