Saturday, May 17, 2014

|OOTD| I Heart You












Outfit/Tenue:

Dress/Robe: Charlotte Russe
Shoes/Chaussure: Payless
Sweater/Pull: Belks
Jewellery: Goodwill





Hope you are having a great day. Today outfit is something really casual that I wore last week. It a little old but forgive me I did not have time to publish the pictures. I got the dress from Charlotte Russe last summer, the shoes are from payless and the sweater Belks. I hope you enjoy this outfit!!

 J'espère que vous passer une bonne journée. La tenue d' aujourd'hui est quelque chose de vraiment décontracté que j'ai porte la semaine dernière. Un peu old, mais pardonnez-moi, je n'ai pas eu le temps de publier les photos. J'ai eu la robe a Charlotte Russe l'été dernier, les chaussures sont de Payless et le pull Belks. J'espère que vous apprécierez cette tenue.

 Xoxo,

 photo 5_zpsb3c395a9.jpg

No comments:

Post a Comment